דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פרסום ספר אישי או מדור הנצחה בעתון 

מאת    [ 01/11/2009 ]

מילים במאמר: 461   [ נצפה 2611 פעמים ]

פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך

לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.

http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499


פרסום ספר אישי או מדור הנצחה בעתון
לכל אדם יש 15 דקות של תהילה, אמר אנדי וורהול וצוטט רבות. ומה לגבי מי שכל חייו עברו מבלי שזכה לחשיפה המובטחת? (בדקתי, כבר אין אפשרות לבוא אל אנדי וורהול בטענה רשמית).

יוזמה חדשה של מדור הנצחה בעתון יומי משכה את תשומת ליבי. שקלתי היטב והחלטתי לא לצרף תצלום של המדור, אך בכל זאת כמה מילים על העניין עצמו.

מדובר במדור פרסומי - לפי כללי העיתונים, הנערך על ידי חברה המציעה למי שיקירם נפטר, להנציח תמורת תשלום את אישיותו ופועלו בכמה מילים ובצירוף תמונה. יש כאן שילוב של מעשה אנושי עם קצת גוון פתטי.

זה מזכיר במשהו את מדורי פרס העובד המצטיין, שבאים במידה דומה לתת הזדמנות חשיפה לאנשים שהעתונות לא מצאה סיבה עתונאית לסקר את מעשיהם (ראיתם במדורים הללו אי פעם מנכ"ל של חברה? או אולי סמנכ"ל או עובד בכיר אחר? לא, זה הפרס של העובדים הפשוטים).

במחשבה שניה, בעצם למה לא? מי החליט שרק העתונאים מחליטים מי זכאי לחשיפה? אם סבא של משה היה איש ישר צדיק ותמים ומשה רוצה לפרסם זאת, שיפרסם.

ואם כבר לפרסם, אז קיימים כבר כמה ערוצים נוספים: חברות המציעות הנצחה באתר באינטרנט המתאר את פועלו של המנוח או הוצאה לאור של ספר לזכרו. ואותן חברות מציאות להקדים מעשה, ומציאות לכל דכפין להוציא לאור ספר על תולדות חייו ועלילותיו, שמעניינים מאוד את בני משפחתו אך לא מעניינים מספיק את הוצאות הספרים.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב